Dalbello Veloce – 100 mm
Linia Dalbello Veloce została stworzona z myślą o narciarzach o średniej szerokości stopy, którzy chcą połączyć ekscytujący dzień na stoku z włoskim stylem. Tradycyjna konstrukcja z 4 klamrami w połączeniu z nowymi materiałami i technologiami gwarantuje precyzyjne dopasowanie, zapewniając wsparcie i wysoki poziom komfortu przy każdym skręcie, niezależnie od tego, czy schodzisz po doskonale przygotowanej trasie, czy szukasz świeżego puchu.
Co oferuje linia Dalbello Veloce?
- KLASYCZNY KRÓJ Z NAKŁADKĄ – Szerokość 100 mm dla modeli męskich i damskich
- KONTUR 5 – Precyzyjnie odwzorowane obszary z teksturami 3D, ułatwiające dziurkowanie i rozciąganie
- POWŁOKA BI-INJECTED – Twardszy plastik na spodzie skorupy dla lepszego przenoszenia mocy
- BOOTBOARD – Dostosuj postawę narciarza, szlifując but o jeden lub dwa poziomy
- GRIPWALK – System podeszwy ułatwiający chodzenie przy jednoczesnym zachowaniu wydajności narciarskiej
Technologie Dalbello Veloce
- Autofit: Modele VELOCE 130 GW, 120 GW, 105 W GW i 95 W GW są również wyposażone w nową technologię AUTOFIT firmy Dalbello. Język jest wyposażony w specjalną piankę z pamięcią kształtu, która dopasowuje się do kształtu goleni narciarza. Piankowa wyściółka chroni goleń, zmniejszając nacisk, tworząc spersonalizowany język, który jest wygodniejszy. Trzy wysokiej klasy modele z tej linii wyróżniają się także wkładką IF PRO ze zgrzewanymi szwami, które zapewniają lepszą izolację termiczną nawet w najzimniejsze dni.
- Contour 5: W przypadku modelu VELOCE Dalbello udoskonalił sprawdzoną technologię Contour 4, aby zapewnić dopasowanie i wygodę buta na nowy poziom dzięki Contour 5. Wewnętrzne ściany boczne skorupy buta i wkładka są wstępnie uformowane w pięciu różnych punktach, aby dopasować się do anatomii kontury stopy. W skorupie wytworzono trochę dodatkowej przestrzeni w czterech krytycznych punktach dopasowania: po wewnętrznej i zewnętrznej stronie przedniej części stopy, a także na podbiciu i zewnętrznej kostce. W przypadku piątego konturu sekcja kostki jest wstępnie uformowana w butach wewnętrznych. Po raz pierwszy technologia Contour 5 podkreśla również określone punkty dodatkowej przestrzeni za pomocą tekstury 3D na zewnętrznej stronie skorupy. Specjalna obróbka powierzchni wyraźnie wskazuje również punkty, w których but stawia mniejszy opór i można je dodatkowo dostosować. Dzięki temu monterzy bagażników mogą przy minimalnym wysiłku dokonać dalszych indywidualnych dostosowań dla klientów.