Kije narciarskie Fischer
Kije narciarskie Fischer oferujemy modele RC4 Worldcup, RC4 Pro, Speed, Superior, Progressor, Performance, Unlimited w atrakcyjnych cenach.
Do czego służą kijki?
Często traktowane są z lekceważeniem, jako zbędny element wyposażenia narciarza. To błąd! Kijki służą nam do utrzymania równowagi, korygują postawę ciała podczas zjazdów, a także przyczyniają się do zwiększenia prędkości. Dobrze dobrane kije będą świetną pomocą na stoku.
Jak dobrać kije narciarskie?
Kijki narciarskie dopasowuje się do wzrostu narciarza. Dobrze dobrane kije tworzą po wbiciu w śnieg kąt 90 stopni ze zgiętym ramieniem narciarza. Aby sprawdzić czy kij nam odpowiada, należy obrócić go do góry nogami i chwycić tuż pod talerzykiem. Jeżeli otrzymamy kąt prosty, oznacza to, że wybraliśmy odpowiednią długość.
Sugerowana długość kijków do wzrostu:
150-159cm – 110cm
160-168cm – 115cm
169-175cm – 120cm
176-184cm – 125cm
185-192cm – 130cm
193cm – 135cm<…
Rodzaje kijków
W naszej ofercie znajdują się zarówno kije z aluminium, jak i lżejsze i bardziej wytrzymałe kijki z włókna węglowego. W zależności od preferencji jazdy, można wybrać proste, klasyczne kijki lub lekko wygięte kijki racingowe. Te ostatnie przeznaczone są dla narciarzy, którzy biorą udział w konkurencjach szybkiego narciarstwa zjazdowego i slalomu.
Kupując u nas masz pewność, że produkt jest oryginalny i objęty gwarancją producenta!
Historia Fischer’a
Założyciel marki Josef Fischer urodził się 1896 roku, pochodził z ubogiej rodziny. W 1924 roku w starej stodole wynajmowanej za 125 funtów zakłada firmę. Początkowo konstruuje wagony kolejowe, z czasem narty i sanie. Gdy jego syn dorasta, rodzi się między nimi konflikt, który rozdzieli ich na lata. Junior Josef, próbuje przekonać ojca do unowocześnienia technologii na tak zwaną nartę warstwową. Po latach senior Josef ulega coraz większej popularności i przekonuje się do nowocześniejszej konstrukcji narty, konflikt zostaje zażegnany kilka przed śmiercią ojca. Junior przyjmuje do pracy dwóch mężczyzn: Ernest’a Simharl i Rudolf’a Ferch. Pierwszy stanie się najbliższym współpracownikiem młodszego Josef’a, drugi zaprojektuje pierwsze logo, po jakimś czasie zmieni je na znane nam 3 trójkąty. W 1959 roku młodzi mężczyźni decydują się wziąć udział w targach sportowych, otrzymują pierwsze zamówienie od hurtownika. Od 1960 roku firma po raz pierwszy więcej eksportuje, niż sprzeda w kraju.