OKULARY CARRERA
MARKA ZRODZONA Z MIŁOŚCI DO WYŚCIGÓW
Carrera od 1956 roku jest Austriackim producentem okularów. Pionier Wilhelm Anger postanowił zmienić nazwę swojej firmy z „Wilhelm Anger Werker” na „Carrera”, czerpiąc inspirację z Carrera Panamericana.
Ta otwarta impreza wyścigowa, która odbyła się w Meksyku na początku lat 50., jest powszechnie uważana za jeden z najniebezpieczniejszych wyścigów samochodowych na świecie.
Pomimo niebezpieczeństw i zagrożeń związanych z tym ponad 2000-kilometrowym wyścigiem, szybko stał się nieodpartą atrakcją dla kierowców i entuzjastów motoryzacji na całym świecie.
Przypływ adrenaliny, wielka pasja do wyścigów i chęć przekraczania granic, które charakteryzowały Panamericanę, są inspiracją dla wyboru Angera w 1956 roku i charakterystycznymi cechami Carrery do dziś.
INNOWACJE ZAPROJEKTOWANE WE WŁOSZECH
Sportowe korzenie i włoski styl. Carrera tworzy okulary z charakterem, wyrażające niepowtarzalną osobowość ludzi, którzy niekoniecznie wymagają uwagi. Jakość to niezbędnik, powracający temat napędzany innowacjami.
„C” PLAQUE
Myślenie nieszablonowe, tak jak robią to tylko prawdziwi pionierzy: Carrera była pierwszą marką, która umieściła swój znak firmowy na środku przodu. Niepowtarzalny szczegół charakteru, który nieustannie ewoluuje, ale nigdy nie jest ostentacyjny.
KSZTAŁT
Od świata zawodów sportowych po codzienność. Kształt okularów Carrera to nowe stylistyczne podejście do gogli narciarskich, które mówią o początkach marki i które uczyniły Carrera niekwestionowaną gwiazdą światowego przemysłu.
Unikalny i niepowtarzalny element.
Flaga
Czarny – czerwony – czarny. Są to oryginalne kolory pasków z pierwszej edycji kasku narciarskiego „Bullet”, który nawiązywał do linii i kolorów wyścigów samochodowych z wczesnych lat 70-tych. Od tego czasu stał się wszechobecnym detalem flagowym Carrery, personalizującym okulary marki.
„C” TIPS
Nigdy nie lekceważ żadnego elementu. Końcówka zausznika została podniesiona z prostego funkcjonalnego elementu do charakterystycznego detalu. Został specjalnie zaprojektowany wokół kultowego logo Carrera, podkreślając jego profil, jakby stanowił ramę do perfekcji.