Plecaki Fischer
Plecaki Fischer są świetnie zaprojektowane i wyróżniają się wytrzymałością. Wypróbowaliśmy je osobiście i wiemy, że są praktycznie niezniszczalne. Producent oferuje kilka wielkości od najmniejszych 20 litrowych, do dużych 70l. Najpopularniejsze plecaki mają pojemność około 30-55l.
Planujesz wypad ze znajomymi na narty lub rodzinną wycieczkę w góry? A może poszukujesz uniwersalnego plecaka, który sprawdzi się o każdej porze roku. Można go zabrać na wycieczkę w góry i wypad na narty. Oferujemy szeroki wybór trwałych plecaków Fischera. Materiały odporne na uderzenia, rozcięcia i wilgoć (wodę, śnieg, błoto). Wszystko to sprawia, że kask, buty narciarskie, ubrania i inne akcesoria zapakowane do plecaka będą w 100% bezpieczne. Mocne suwaki nie zepsują się w najmniej spodziewanym momencie. Dodatkowe przegrody pozwolą wygodnie zapakować cały potrzebny ekwipunek, a oddzielne kieszenie z podszewkami poliestrowymi doskonale sprawdzą w najtrudniejszych warunków.
Plecaki Fischer – praktyczne i wytrzymałe. Polecamy również sportowe plecaki na wycieczki w góry. Plecaki są lekkie i doskonale sprawdzą się nie tylko na wyjazdach narciarskich.
Historia Fischer’a
Założyciel marki Josef Fischer urodził się 1896 roku, pochodził z ubogiej rodziny. W 1924 roku w starej stodole wynajmowanej za 125 funtów zakłada firmę. Początkowo konstruuje wagony kolejowe, z czasem narty i sanie. Gdy jego syn dorasta, rodzi się między nimi konflikt, który rozdzieli ich na lata. Junior Josef, próbuje przekonać ojca do unowocześnienia technologii na tak zwaną nartę warstwową. Po latach senior Josef ulega coraz większej popularności i przekonuje się do nowocześniejszej konstrukcji narty, konflikt zostaje zażegnany kilka przed śmiercią ojca. Junior przyjmuje do pracy dwóch mężczyzn: Ernest’a Simharl i Rudolf’a Ferch. Pierwszy stanie się najbliższym współpracownikiem młodszego Josef’a, drugi zaprojektuje pierwsze logo, po jakimś czasie zmieni je na znane nam 3 trójkąty. W 1959 roku młodzi mężczyźni decydują się wziąć udział w targach sportowych, otrzymują pierwsze zamówienie od hurtownika. Od 1960 roku firma po raz pierwszy więcej eksportuje, niż sprzeda w kraju.