Pokrowce na buty Fischer
Pokrowce na buty Fischer idealnie zabezpieczą sprzęt oraz akcesoria przed zniszczeniem, a zarazem są bardzo poręczne. Staranne wykończenia, stylowe materiały i bogata kolorystyka sprawi, że staną się dopełnieniem wizerunku na stoku oraz w podróży.
Sklep MCK Sport oferuje szeroki wybór pokrowców na narty wykonanych z mocnych, trwałych i nieprzemakalnych materiałów, wyposażonych w mocne suwaki, które nie zepsują się nawet pod wpływem niekorzystnych warunków zewnętrznych.
Pokrowce doskonale zabezpieczą sprzęt w transporcie, a zarazem ułatwią jego przenoszenie, dzięki praktycznym pasom nośnym. Paski posiadają regulację, co pozwala dopasować ich długość do indywidualnych potrzeb, a praktyczne pasy kompresyjne pozwolą utrzymać narty na swoim miejscu.
W kolekcji dostępne są zarówno pokrowce na jedną parę butów, jak i większe z dodatkową kieszenią na kask narciarski i gogle. Możesz wybrać klasyczne pokrowce jednowarstwowe lub wysokiej klasy wykonane z grubszego materiału. Dostępne są rozwiązania z usztywnieniami z kółkami lub bez usztywnień.
Historia Fischer’a
Założyciel marki Josef Fischer urodził się 1896 roku, pochodził z ubogiej rodziny. W 1924 roku w starej stodole wynajmowanej za 125 funtów zakłada firmę. Początkowo konstruuje wagony kolejowe, z czasem narty i sanie. Gdy jego syn dorasta, rodzi się między nimi konflikt, który rozdzieli ich na lata. Junior Josef, próbuje przekonać ojca do unowocześnienia technologii na tak zwaną nartę warstwową. Po latach senior Josef ulega coraz większej popularności i przekonuje się do nowocześniejszej konstrukcji narty, konflikt zostaje zażegnany kilka przed śmiercią ojca. Junior przyjmuje do pracy dwóch mężczyzn: Ernest’a Simharl i Rudolf’a Ferch. Pierwszy stanie się najbliższym współpracownikiem młodszego Josef’a, drugi zaprojektuje pierwsze logo, po jakimś czasie zmieni je na znane nam 3 trójkąty. W 1959 roku młodzi mężczyźni decydują się wziąć udział w targach sportowych, otrzymują pierwsze zamówienie od hurtownika. Od 1960 roku firma po raz pierwszy więcej eksportuje, niż sprzeda w kraju.