ONE WAY to znany dostawca kijków narciarskich i akcesoriów. Pierwotnie firma założona w 2004 roku w Finlandii, a obecnie z siedzibą w Austrii. Firma nadal ma silne połączenia swoich skandynawskich korzeni. Znakomity, czysty design produktu, niezwykły sukces w biegach narciarskich i silna komunikacja związana z aktywnościami zimowymi i outdoorowymi charakteryzowała markę od samego początku.
Marka prowadzi, a nie podąża. Normy i tradycyjne sposoby działania są do zakwestionowania. ONE WAY to wyrazista siła w sportach zimowych. Napędza sportowców, daje wydajność i pewność siebie. Dąży do tego, aby być nr 1 w biegach XC i Alpine.
Produkty i komunikacja ONE WAY wyróżniają się, ekscytują i zaskakują. Produkty wyznaczają standardy jakości, wydajności i innowacyjności. Marka współpracuje z najlepszymi ludźmi, którzy akceptują markę i jej sposób myślenia, zarówno zewnętrznie, jak i wewnętrznie. Nieustannie rozwija swoją działalność w zdrowy i zrównoważony sposób.
ONE WAY umożliwia konsumentowi być i czuć się lepiej niż to, co uważał za możliwe. Pielęgnuje ducha, by nigdy się nie poddawać i rzucać wyzwanie niemożliwemu. Skupia się na jutrze zamiast dzisiaj. Prawdziwi innowatorzy znajdują inspirację w ponownym definiowaniu istniejących zasad i ograniczeń. Nie akceptuje przeciętności.
W ramach odnowienia marki, ONE WAY we współpracy z agencją Jung von Matt Donau stworzyło film o brandzie. Film przedstawia markę, która celowo postanowiła zerwać z konformizmem. Firma ONE WAY postanowiła przeciwstawić się zewnętrznej presji i oczekiwaniom, aby osiągnąć oczekiwane rezultaty.
Przesłanie filmu to także hołd złożony naturze. Ma na celu zainspirowanie ludzi do porzucenia stresującej codzienności i zrobienia czegoś dla siebie dla odmiany – czegoś znaczącego, czegoś trwałego. Dzięki filmowi marka chce zachęcić narciarzy, a także sportowców każdego typu, do zaufania sobie i osiągnięcia osobistych celów wspieranych przez produkty premium ONE WAY.
Pictures © ONE WAY
Nowo opracowana w ramach ponownego uruchomienia identyfikacja korporacyjna ma nowy wygląd i nowe logo, które wyraźnie wyznaczają nowy kierunek: ONE WAY będzie świeższy, nowocześniejszy i bardziej odpowiedni. Czysty, elegancki wygląd produktu łączy się z bardzo emocjonalnym podejściem do komunikacji marki. „Za ponownym uruchomieniem marki zawsze kryła się jedna wizja: jasne umieszczenie kijków narciarskich jako obiektu pożądania – tak naprawdę dzieła sztuki; produkt, którego konsument aktywnie szuka i który jest tak angażujący, że chciałby powiesić go na ścianie” – tak Severin Lehner, szef One Way, opisuje nowy kierunek.
ONE WAY wzbudza sensację w sezonie 21-22, debiutując obszerną kolekcją kijków narciarskich Alpine, która obejmuje każdy segment i każdy przedział cenowy. Wyróżnia się nowatorskimi koncepcjami produktów oraz innowacyjną technologią. Są one połączone z prostym językiem projektowania produktu w odważnych, kontrastowych kolorach, aby przyciągać wzrok i funkcjonować. Rewolucyjna koncepcja GTX oznacza, że kijki Alpine nie są już gotowym produktem, ale raczej systemem modułowym. Koncepcja GTX, w tym odpowiednia aplikacja konfiguracyjna, została natychmiast uhonorowana nagrodą ISPO AWARD 2021 jako wyjątkowy produkt przez panel ekspertów ISPO, co jest najwyższym znakiem uznania w branży artykułów sportowych.