Goleniów

Pierwszy szlak w Goleniowie prowadzi ,,Do królewskiego źródełka, piekielnej doliny i kościółka w kratę”. Ma długość 16 km. Trasa przebiega przez: Goleniów – Zabrodzie – Podańsko – Goleniów. Na początku wyjeżdżamy spod Bramy w kierunku kościoła. Przy nim skręcamy w lewo i ulicami Konstytucji 3 Maja, Dworcową, i Spacerową dojeżdżamy do lasu. Po 2,7 km zjeżdżamy w prawo w pierwszą drogę leśną. Stąd zaczyna się przejazd dawną ścieżką spacerową. Na pierwszym rozwidleniu należy się trzymać lewej drogi, żeby po 100 metrach na następnym rozdrożu skręcić w prawo pod górkę. Następnie należy dojechać do widocznych po prawej stronie powalonych pni sosnowych. Później trzeba jechać wzdłuż Iny na niewysokim stoku. Kolejnym ciekawym puntem na tej trasie jest jar „Królewskie źródło”. Jedziemy dalej aż dotrzemy do krzyżówki, na której skręcamy w lewo. Następnie po 100 metrach dojeżdżamy do kolejnej drogi i skręcamy w prawo. Na następnej krzyżówce ponownie skręcamy w lewo. Gdy dojedziemy do drogi Goleniów – Stawno, to trzeba skręcić w prawo. Teraz jedziemy szosą aż do znaku drogowego i skręcamy w lewo do lasu. Właśnie w tej sposób dotarliśmy do dolinki zwanej „Piekielną Doliną”. Na końcowym etapie trasy znajdują się następujące atrakcje: kapliczka w Helenowie i Osiedle Helenów.

Korty tenisowe w OSiR Goleniów

Gracze mogą korzystać z dwóch kortów tenisowych czynnych od maja do października, przez cały tydzień. Korty tenisowe zostały wyposażone w sztuczne oświetlenie.

MCK Sport – sklep dla tenisistów

Znajdziesz tutaj między innymi szeroki wybór rakiet tenisowych.

Rakiety tenisowe to coś czego szukasz? Dobrze trafiłeś. U nas znajdziesz produkty najlepszych marek  w najlepszych cenach.

Rakiety tenisowe

Rakiety tenisowe w naszej ofercie: Head Radical, Head Speed, Head Instinct, Head Extreme, Head MX i Head Prestige. MCK Sport jest oficjalnym sklepem Head w Polsce. Kupując u nas masz pewność, że produkt jest oryginalny, pochodzi od producenta i jest objęty gwarancją.

Tenis jest jednym z najczęściej uprawianych sportów na świecie i jest lubiany przez miliony fanów na całym świecie. Od międzynarodowych i światowej sławy graczy po nadchodzące gwiazdy – jest to gra poświęcenia i ciężkiej pracy. Obserwują go i śledzą ludzie, którzy pasjonują się grą i wszystkimi turniejami, które odbywają się w różnych częściach świata. Jeśli planujesz zacząć grać w tenisa lub chcesz zostać profesjonalistą, to dobrze trafiłeś. Wybór idealnej rakiety tenisowej to pierwszy i jakże ważny krok.

Odwiedzając sklep MCK Sport możesz skorzystać z zakupu rakiety tenisowej online! Nasza szeroka oferta rakiet tenisowych skierowana jest do graczy na każdym poziomie i w każdym wieku. Rakiety wykonane z materiałów najwyższej jakości spełnią oczekiwania nawet najbardziej wymagających graczy. Wybór rakiety możesz rozszerzyć o buty do tenisa, piłki i torby.

Jeśli potrzebujesz naciągnąć rakietę – skorzystaj z profesjonalnego serwisu rakiet MCK Sport!

Nie ma nas w Twoim mieście?

Skorzystaj z oferty naszego sklepu internetowego MCK Sport.